Dag 01 - Presentera mig själv!

My life!!!
-
Jag heter Emelie Mari Johanna Lindborg och är hela 18 underbara vårar som är bosatt i den
underbara student/cykelstaden Lund. Har alltid varit känd som den "långa" Emelie. När man
var mindre var det fruktansvärt jobbigt att vara längre än alla andra eftersom det var svårt
med att hitta killar som var långa osv. Men nu trivs man med det och jag tar det bara som
fördel. Tänk bara på konserter som jag går ofta på, om man varit 150 cm lång ser man inget
och får fan inget ut av konserten men nu e allt perfekt. HALLELUJHA!
-
Jag har under hela mitt liv var en riktig sport dåre.
Har hållet på med alla sporter från himmel till jord. Men det var en speciell sport som jag
verkligen fastnade för och det var fotbollen. Började spela redan när jag gick på dagis och
bara var 5 år gammal. Denna sporten höll jag på med i cirka 12 år fram och tillbaka fram
tills i vintras där det blev att vi gick upp till damlaget och hela juniorlaget gav upp förutom 2.
Det var fruktansvärd stämning i laget och man kände inte sig välkommen mer så jag slutade.
Gick hemma i 2 månader och gymmade lite då och då men började känna mig så äcklig och
otränad så då fick det vara nog så började på boxning med min kusin och vilket var skit bra
träning och skit kul. Detta håller jag fortfarande på med och har inte planerat att sluta med på
ett jäkla bra tag. :)
-
Har ännu inte blivit så mycket tatueringar eller piercingar. Har en piercing i näsan, Septum och
om öronen räknas så blir det 5 till där. Tatueringar kommer i framtiden måste bara fundera ut
vad jag ska ha på min chest piece!!
-
När de gäller skolan så går jag ett omvårdnadsprogram med en inriktning på naturvetenskap.
Jag vet att det bara skriker TÖNT om en men jag trivs och de e inte så jäkla svårt som alla
påstår. Jag har definitivt inte de bästa betygen som man skulle vilja. Mina planer för framtiden
är att plugga vidare till Sjuksköterska eller det omöjliga jobbet läkare. Brinner för att hjälpa
människor så där kommer jag troligtvis att stanna.
-
Mer saker jag älskar att göra är att shoppa, vara med vännerna, träna och såklart vara med
pojkvännen Lucas!!
Det är bara att läsa och njuta, men verkligen inget måste!!!
Ha de fettansnajs!!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0