Dag 03 - Mina föräldrar!

Min mamma heter Mari och jobbar som enhetschef på ett av vårdboende här i Lund. Hon och
jag har alltid varit sjukt olika och detta har lett till att vi bråkade hela tiden innan. Så fort vi sa
något så började vi bråka. Vi har till och med haft riktiga slagsmål. Jag vet hur det låter och
så är de faktiskt inte längre. Nu har det helt vänt och nu är vi väldigt bra vänner och detta är
fruktansvärt skönt. Vad gör min mamma på fritiden då, hmmm hon anser sig själv vara tjock
och därför har hon verkligen tagit tag i tränandet och går och spinner flera gånger i veckan. Hon
har tappat mycket i vikt och det klär henne verkligen. Bara hon mår bra så mår vi alla bra.
_


Min pappa heter Rolf och jobbar som byggarnisse på ett företag som heter NCC. Det har han
in princip gjort hela sitt liv och verkar trivas med det och gör det nog fram till pensionen om
några år. Han är alltid på gymmet och tränar, man skulle väl kunna säga att han är en 50 år
gammal gubbe med 10-pack. Bara det säger allt. Han är träningsnarkoman.
På somrarna så brukar han ställa upp i både cykel tävlingar och springtävlingar men brukar
aldrig vinna.

Mina föräldrar är inte gifta med varandra men förlovade är de. Ibland så kan man tycka att
det hade varit bättre om de flyttade isär eftersom när de är hemma är de så att de bara bråkar
in princip hela tiden och hur jäkla kul är det på en ska 1-10. Tror att vi alla skulle må mycket
bättre av det med. Det kommer aldrig bli att de flyttar isär på grund av oss men de skulle vara
mycket bättre om de gjorde de eftersom då skulle det bli lite lugn och ro hemma.
Vi är inte alltid en helvetes familj vi har bra stunder med, när vi var nere i Bulgarien så har
vi aldrig lyckat vara sams i en hel vecka innan men de lyckades vi nu, riktigt stongt gjort.

Kommentarer
Postat av: simone

låter verkligen jobbigt det :/

2010-12-20 @ 12:38:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0