Dag 06 - Om detta vore min sista dag.

Om detta vore min sista dag så skulle jag tillbringa den med mina nära och kära.
jag skulle bara göra sånt som jag avgudar och älskar och får mig att må bra.
Jag skulle skulle bjuda hem Lucas till mig och bara vara med min familj. De som jag
inte hade träffat hade jag ringt för att få prata med de en sista gång och bara få höra
deras röster.
Jag skulle att mamma satt med mig hela natten och klia mig på ryggen så jag hade
somnat tryggt och stilla för en sista gång.
När jag väl hade dött då hade jag velat att mina organ och kroppsdelar lämnas till
organdonation men inte forskning. Om jag inte kan leva så kanske någon annan
kan få ett bra liv tack vara mig och min kropp så det är inget jag tvekar om. De ska
lämnas iväg. Hur jag vill begravas har jag inte riktigt funderat över men bli begravd
som en hel människa är inget allternativ eftersom jag vill inte ruttna på de sättet som
man gör i kistor. De blir nog kremering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0