Dag 11 - Mina syskon

Josefin Lindborg är mitt äldsta yngre syster som är 16 år. Alla hennes kompisar ser henne som en
snäll och glad tjej men själva verket är hon DJÄVULEN. Hon skriker och bestämmer hela tiden så ingen
år sin rösthörd. Hon har liksom fastnat i den där tonårs fasen där alla och allt är skit. Förstår verkligen
inte hur hennes kille Elias står ut med henne, skulle de bråka så blir han överkörd.
Pauline Lindborg är mitt yngsta yngre syskon och är hela 13 år gammal. Hon brinner för att spela basket
och är faktiskt helt okej på de med. Hon påstår sig själv att inte vara fjortis men de kan jag konstantera
att hon är på långa vägar. Ni vet de kända bilderna från sidan, puta med läpparna och sticka ut brösten
de är en perfekt beskrivning på hur bilderna ser ut på kameran vi har här henne. Nöta samma låtar hela
tiden är hon grym på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0