Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

1. Jag trivs inte med mitt utseende, dvs min längd och kropp och ansikte.
2. Vill ha större bröst, skulle inte tveka att göra en bröstförstoring om jag fick det gratis eller någon
betalar det åt mig på en bra klinik.
3. Ja är fruktansvärt blyg, mindre blyg nu än vad jag var innan. När jag var mindre så kunde jag inte
ens betala i kassan i en affär, mamma fick göra det åt mig.
4. Jag har sån fruktansvärd press på mig själv hela tiden och kan bryta ihop när som hellst. Tex på
fysiken för någon vecka sedan så började jag gråta för jag inte fattade några tal som vi räknade. Klarar
jag inte det från början blir det som en spärr i huvudet och då klarar jag inget alls.
5. Är jätte rädd för vad som kommer att hända när jag slutar gymnasiet.
6. Hade jag kunnat gå om gymnasiet igen och läsa upp mina betyg så hade jag gjort det. Vill ha MVG i allt så jag hade kunnat förverkliga min dröm.
7. Sex är något jag tycker är överskattat och jag tycker inte det är speciellt skönt heller.
8. Önskar ibland att jag skulle kunna byta liv med vissa människor ibland, speciellt mina vänner.
9. Fotbollen var en trygg plats där jag alltid kände mig accepterad och omtyckt. Saknar den gamla tiden med
sena träningar och cuper. De 11 åren var mitt liv.
10. Min högsta önskan här i livet är att läsa till läkare och hjälpa folk att bli friskare.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-20 @ 15:00:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0