Dag 13 - en vanlig dag hemma hos mig!

Vardagar:
Då ska vi se... En vanlig dag hemma hos mig liksom hos alla andra så måste man vakna för att gå
till skolan vare sig man vill de eller inte. Klockan ringer runt 07.15 och sen ligger jag och drar mig lite.
Jag går upp, äter frukost, klär på mig, oftast sminkar mig och sedan gå till bussen. Halv 9 börjar skolan
och då kommer jag runt 10 i eftersom jag ALLTID är sen och då börjar skolan som jag går i tills klockan
4. Efter skolan blir de bussen hem eller så åker jag direkt till Malmö för att träffa pojkvännen. Åker jag
hem så lagar jag mat med familjen och sen på kvällen blir de att sitta vid datorn eller kolla på någon
film tills jag deckar i sängen runt 12.
Så ser de ut de vanliga dagarna men på onsdagar lägger jag in en liten träning boxning med kusinen.
Helger:
På helgerna är jag oftast med Pojkvännen annars hittar jag på något med kompisarna eller familjen
men blir oftast att Lucas kommer hem till mig direkt på fredagen efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0