Dag 14 - Dåliga vanor och laster!

Detta skulle kunna bli en lång lista över mina dåliga vanor men dessa är de vanligaste.
Jag biter både på mina naglar och nagelband. Jag kan framstå som en bitch ibland och
det menar jag med att jag ska bestämma väldigt mycket, blir sur om jag inte får som
jag vill, klagar väldigt mycket och jag kan VERKLIGEN inte ha FEL!!! Har alltid rätt vare
sig jag har de eller inte, kan inte lägga mig och de kan väl vara ganska irriterande för
vissa. Även så är mitt bästa ord när jag bråkar med någon "skit samma". Lägger mig
oftast för orkar inte bråka.
Någon mer dålig vana är väl att ja småäter, måste sluta med de.
De e vad jag kan komma på nu annars kan ni väl lägga en liten kommentar vad mina
dåliga vanor och laster är.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0