JULLOV!

Då har man äntligen jullov och det är bara 1 dag kvar tills det är julafton. Den ska firas med
familjen på julafton men med mammas släkt på juldagen.
Min kära kusin ringde mig och frågade om jag var intresserad av att jobba i vinter och såklart
är jag det, så de blir 8 dagar på ett företag i Eslöv som heter Welzorg. Kanske inte de roligaste
jobbet men vad fan det är mycket pengar och kan nog stå ut om jag tänker på de. 4800 kr rakt
ner i fikan de e väl inte för dåligt:D:D:D.
Vad jag mer ska göra på lovet har jag ingen anning om men det blir väl att ta det lugnt, kanske
bjuda hem tjejerna på middag någon dag och annars bara vara hemma och med pojkvännen.
SKÖNT MED LOV, VERKLIGEN!!
Hör av er alla om ni vill träffas för jag är ledig på alla kvällar efter jobbet så bara att slå en
pling eller langa iväg ett sms.
.
God jul
och
gott nytt år alla
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0