Julmys hemma hos Nadia gumman i fredag<3

I fredag så var vi alla naturare bjudna hem till Nadia i Eslöv för att ha lite julmys med knyt-
kalas och pepparkakshus bak. Det var Robin, Nadia, Klara, Modesty, Frida och jag.
Det jag tog med mig var pepparkakor, de otroligt goda chokladpralinerna och mandlar
till glöggen!! Vi började baka pepparkaks huset och allt gick bra till en
början fram tills att vi skulle smälta sockret för att sätta ihop alla väggar men kan berätta att
det verkligen slutade inte lika bra som det började. Korkad och klumpig som jag är så får jag ju
såklart massa smällt socker på fingrarna och bränner mig satan. Jag kastar upp pepparkaksdelarna
i taket och springer in på toaletten. Tror aldrig i hela mitt liv att jag har sprungit så fort som jag
gjorde då. FY FaN VAD ONT DET GJORDE!!!!! Verkligen vilken smärta. Det jag har fått stora blåsor
på de tre längsta fingrarna och de gör verkligen ont. Så gör inte som jag. Bränn inte fingrarna
som jag gjorde..
Hela kvällen var inte negativ utan bra med. Den var underbart mysig för vi satt och kollade på
den gamla julkalendern, Sunes jul. S¨å fruktansvärt bra, håkan bråkan in my heart forevern. HAHA.
Om ni inte sett den kolla på den:)

Lite av de allmänt goda och mysiga.

Modestys och min otroligt fina dekoration på husets tak. De e verkligen världsklass:D

Här har vi verkligen en livsnjutare som tog den enda hela pepparkaks delen som
var kvar och åt två tuggor och sen slängde den.
.
.
Tack Nadia för en trevlig och underbar kväll. Sådana här kvällar får göras oftare:D
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0