Lucia, 13 december

Igår eller ja inatt så var jag och Lucas på Sf:s LUSSEVAKA där man kollade på 3 stycken
förhandsvisningar på filmer, det var The Town, Easy A och Love and other drugs. Jag tyckte
att filmerna var bra faktiskt medans Lucas tyckte de vart ut sagt skit. Men de var roliga,
sorliga och spännande och det är allt man kan begära i en film. Vi åkte dit klockan 12 när
de började och de slutade inte föräns 10 över 7 på morgonen. Så man kan ju säga att jag
var lagom trött när jag kom hem och innebar att ja sket i att gå till matten på morgonen
och började 1 istället. SKÖNT!!
.
Efter att man varit på detta så början få lite små panik. Det är ju bara 11 dagar kvar tills
det är julafton och då måste man ju vara klar med alla julklappar. Dags att sätta fart.
Julen är en mysig tid där alla visar kärlek till alla och det handlar bara om att ge och ge
och inte bara ta. Man är inte lika självisk som man kan vara ibland annars. Älskar julen<3
.
Nu ska jag och mamma fixa lite med granen som vi högg igår så man får julkänsla på riktigt
med gran doft i huset. Mys

Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

Mysigt med lussevaka :)

Nu har jag förresten frågestund i bloggen!

2010-12-13 @ 17:41:03
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0