Parrtyy för mini syrran!!

Igår var det klas för min syster Pauline så hela släkten kom och skulle fira hemma till
och med nimbo, mina kusiners hund. Den stirrigaste hunden i världen, springer runt till
alla hela tiden för att hälsa fast han redan har hälsat minst 20 gånger på varje människa
i lägenheten. Och sen efter ett tag så lägger han sig och sover på golvet!! NORMALT:)

Det var iallfall mysigt. Vi åt jättegod mat och bara snackade och hade det trevligt. Jag och
lucas och kusinen marcus satte oss och spelade lite kort medans de andra dog av värme
i vardagsrummet. När vi hade godisdags så drog jag fram flaskan med turkiskpeppar sprit
som vi köpte nere i Bulgarien för att smaka, fy fan vad stark den var men ändå god. Smakade
bara massa lakrits men brände i halsen efter att man svalt de. ÖRK men ändå MMM!!!!!!
Det märks verkligen att margit håller på att bli senil, "jag har kommit från utlandet för att
hälsa på er idag". Synd om henne. Hade iallfall en bra lördags kväll med släkten och träffa de
borde man verkligen göra oftare!

Mini syrran som fyllde år! Den tårtan var fruktansvärt äcklig xd.


Kusin gänget! Alla blev någerlunda bra förutom bby på denna bilden xd1!!


så avslutar vi med en snygg bild på Bby<3

Hoppas alla hade en bra kväll med.
Tjaråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0