GE MEJ!

 

Jag vet ju att jag är Vegan men är så kär typ!. Jag vill ha dessa skorna som är på bilden.

Invader 10 håls eller 14 håls. YAMMI, ge mig typ japp. Ska försöka samla ihop lite

pengar så att man kan bli fattig och snygg på samma gång:D sedan ska jag köpa

en svartskinjacka hade jag tänkt^^.

Snacka om vet som kommer vara het i sommar/vår. JAAAAAAAAAAAAG!!

Kan lätt lägga ner typ 900 kr på dessa skorna för om man tänker med vanliga

converse, vilket skit det egentligen är för den kostnaden som de kostar. Lägga

ner 700 kr på ett par skor som typ håller 1 år och sedan går isönder genom att

spricka i kanterna och tyget låtsar. Därför kan man lika bra köpa ett par bra och

ganska dyra kängor som kommer att hålla mer än ett år om man tar hand om dem.

De kör jag lätt på. Ska bara försöka hitta ett par skor som är VEGAN KÄNGOR! så

blir alla lyckliga och glada och jag med!

PEEEPP!!

 


Kommentarer
Postat av: Offe

Jag har ett par 10 håls Invader :)

2010-02-19 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0