Helgen

Fredag
Fredag så vart de då att man åkte upp till Robin i Halmstad. Framme någon
gång vid 4 sedan var man åkte hem till honom och kollade filmer och sådant.
Vi stack med in till stan så att jag kunde köpa en hästsko till min septum så
nu kan jag byta om jag vill när jag vågar.!
Vi kollade på en märklig film. Trick or treat som inte hade någon handlig
överhuvudtaget. Efter den filmen gick vi och la och tidigt för båda var trötta
vid 12. AS SKÖNT!
Lördag
Vi vaknade nog hundra gånger denna natten. Sov skit dåligt men dag blev det
att spela en massa wii resort och så gick vi och åt pizza sedan kollade på bio,Wolfman
och tyckte faktiskt att denna filmen var värd och se. Vi vart uppe hela natten men
sedan vid 6 bestämde vi oss för att sova fast vi inte alls var trötta. Ännu en dag
som man vaknade 100 gånger på.
Söndag
Söndag, hmm inget speciellt hände. Spelade ännu mer wii och spöade Robin
hårt på bowling. Känn din ägd mister;):D.
Tåget hem men det var vidrigt. Så fort man hade satt sig på tåget så längtade
man tillbaka. Till allt och att vara med Robin MERA.
.
..
...
Längtar tills att det blir lov så att vi kan träffas igen. Då ska det vara
rätt dag och allting så inga problem uppstår^^
Robins mäster foto av mig på pizzerian
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0