bra lov faktiskt.

Lovet har tillbringast mest uppe i Halmstad hos Robin, ons-sön.
men har med varit hemma hos Klara och haft film mys med hemma
gjord pizza och ögon godis på filmerna.
I halmstad gjorde vi:

Onsdag- Vi drog iväg på fest hemma hos en av hans polare. Det
               var väl najs typ förutom att det slutade icke bra. Oinbjud-
               et folk som kom och massa saker blev snodda. Sorry Robin
               för jag spillde cider över hela dig (A).
               Emelie + Sprit + ingen mat = ingen lyckad kväll.
Torsdag- Vet inte riktigt vad vi gjorde men vi slappade väl och
                kollade på film. Gick lite till Hemköp och köpte mat
                och lagade det sedan ännu mer film/tv.
Fredag- Vaknade och låg kvar och drygade jäkligt länge. Spelade lite
              WII (som jag vilket fall äger hårt på). Fåret kom på kvällen
              så vi kollade på film och de spelade och jag sov.
Lördag- Slappade, myste, kollade film och låg typ och pratade hela 
              natten.
Söndag- Sista dagen man stannade där uppe, sjukt trist var det att
              åka hem. Synd att man inte bor närmre. Lång dryg resa
              hem om man är ensam att åka på tåget.

Har nog aldrig ätit eller druckigt såhär mycket coca cola som jag gjort
när jagvarit uppe hos honom. Icke bra. Nu blir de sten diet i flera år
för att få bort allt.
Men sjukt bra lov med dig robin fast vi inte gjorde så mycket. Hoppas
vi ses igen. Hoppas det iallfall. Så man inte dög eller något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0