Kläder.

Idag så skippade man gymnastiken eftersom man är total död i benen sedan träningen
på boxningen igår. Vi skulle gå som djur på fysen och det var inte lätt. DET VAR JOBBIGT.
träningsvärk och sträckte mig tror jag att jag gjorde med. inte kul alls.
   Idag hade vi någon konstig/trist tema dag i skolan. Det innebar att vi skulle lära känna
1orna bättre genom att vara i olika små grupper och köra kompisbingo, påstående och
massa annat skit. De ville att vår skola ska bli en mobbningsfri skola. Det kommer aldrig
gå eftersom att vart man än kommer i dagens samhälle så finns det någon som är mobbad.
spelar ingen roll vart man är. Varesig på jobbet, skolan, dagis eller på äldreboendet. Det
finns överallt. Alltid någon som hamnar i utanförskap. Det är klart trevligt att de försöker
men tror inte att det hjälper med att vi spelar bingo och saker för att bli kompisar med
varandra.
   Imorgon är det helg och det ska bli så skönt. Bara 3 veckor till sedan är det nästa lov.
Tiden går så sjukt snabbt och hur ska man hinna med allt. Praktik, skolan, loven, kompisar
och allt annat. Det vetafan.



Detta inhandla jag idag när jag var på Nova lund med Elin idag. Det blev ett
par svarta sammetstights(äntligen) och ett par vanliga svarta tjocka tights.
Nu är det bara att hitta ett par vinröda tights sen så blir allt awesome. Hänget
med byxorna och kalsongerna kommer alltid leva vidare. NER TILL KNÄNA.
Det är så det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0