Påsklov hell yeah/fuck yeah

GUD VILKEN TRÄNINGSVÄRK MAN HAR I MAGEN OCH I VADERNA.
De är helvetes boxningen som gör att man går som man har skitit
på sig i en vecka efter. Tills det är boxning igen och så går man så
en vecka till. Går runt och runt och runt. Kräva att mamma masserar
mina vader imorgon. JA TACK!!!!
.
DET ÄR LOV!!!!!!!!!!!!! ingen skola på 10 dagar. JA TACK!!!
.
Idag så var man i skolan och skrev Engelska/samhällsprov det gick
rent ut sagt åt pipan. Ig antar jag på engelskan och g på samhällen
antar jag.
Efter skolan drog jag med Thea till malmö för att shoppa loss. Och
det man man minnsan säga att vi gjorde. Brände runt 900 kr på skit
saker. Eller ja saker som man kanske inte kommer att använda.
Det blev en svart skinjacka, solglasögon, två töjningar (16mm och
en 18mm) och sedan så köpte jag ett stort linne.
Snacka om att man har ångest över att ha blåst så mycket på grejer
första dagen man får studiebidraget. 1050 kr rent åt pipan. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0