Suck

FUCK THAT!!
palla att alla ska vara så jäkla utseende fixerade. Är de inte
personligheten som räknas? Skulle man stanna i ett förhållande
som man blir slagen i bara för att personen är söt/ser bra ut?
Nej de e klart man inte skulle. Skulle lämnat fort som satan om
man nu kan.
   Man kan förstå att det är juu alltid utseende som ger insidan en
chans. Utsidan som gör så att man ens börjar prata med
personen från första början. Men det ska inte spela någon roll
och det ska inte spela någon roll om man är lite mullig, korkad
eller andra saker. Man är ju som man är. Det är ju bara att
acceptera, om det inte skulle duga så kan de ju bara dra och
skaffa sig lite självkänsla istället för att tracka ner på annat folk.

Bryr mig inte om jag är lång, finnig eller andra saker.
Jag är ialllfall mig själv och skäms inte för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0