HERREGUD, 06.07 ser jag verkligen i syne??

Nu sitter jag i min säng och ska snart sätta på Desperate housewives,

cougar town och Christine så att man kan börja bli sömnig så man

somnar i tid. Blev väldigt deprimerad när man kollade upp busstiderna

tills imorgon när man ska börja på praktiken.. Klockan 06.07 måste jag

ta bussen hemifrån för att lyckas komma i tid. Kommer seriöst inte vara kontakt bar innan klockan 12 imorgon XD. HERREGUD säger jag bara. önska mig lyckatill för fan!!

Inte nervös inför praktiken utan nervös över att man lyckas försova sig

som jag är kung på:(


Bye bye för nu blir de pyjamas och borsta tänderna och krypa ner under täcket:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0