Biljett beställda till "självmords tystnad"

Idag har jag även beställt biljetter till konserten på Söndag! Ska bli najs att gå på konsert
igen och rocka satan i gatan!!
.
Har även fixat till lite gamla kläder som jag haft hemma i garderoben som bara hände och
samlade damm. Därför klippte jag till en peace tee-skirt till ett litet linne och fixade de lite
snyggt. Sedan har jag även klippt av två gamla jeans till shorts. Blev inte lika lyckat men går
att använda om man går ner sådär 10 kilo på låren. sitter lite för tajt just nu men man ska
väl komma in i de innan sommaren!! Har även fixat till en svart tee-skirt till ett linne som
inte finns med på bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0