Helg helg helg!!

Idag så hade vi inga lektioner och vilket var jäkligt skönt!! Tyvärr så blev man tvingad
att vara med på Consensums öppet hus imorgon. Kommer både vara trött och borta
så kommer inte vara till så stor hjälp direkt!!! Men vad gör man inte för att kanske vinna
en biobiljett!!! HAHA men ja har iallfall lucas bby med mig dit så tror jag överlever!!!
.
I helgen kommer jag att vara med Lucas och bara ta det lugnt. Imorgon blir det bio med
mamma och bby för att se den efterlängtade Harry potter och dödsrelikerna. Hoppas
den inte är lika dålig som alla säger!. HOPPAS HOPPAS!!
Ni alla får ha en bra helg för det ska jag bra.
För nu ska jag sticka och äta lite godis och spela kort med Lucas och familjen!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: det är wherever you will go - the calling :)

2010-11-27 @ 16:07:56
URL: http://lioa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0