LOVET!!

Fredag
LOVET BÖRJAR, så jäkla skönt med lite ledighet. Jag tror jag stack och gymmade på 24/7 Fitness och träffade Lucas i stan och tog en fika innan vi åkte hem till mig.
Lördag
Tog bilen och åkte på en runda ut till Löddeköpinge för att Bby skulle kolla på sin nya tatuering som ska göras på onsdag den 10. Den var ruskigt snygg och blir ett tema på V for Vendetta. Snart har man en hel tatuerad pojkvän och det gillas sjukt starkt!!
Söndag
Slappedag med fika i stan.
Måndag
Slappedag.
Tisdag
Slappedag med inget allas vettigt att göra.
Onsdag
Träffade Elin och Lucas inne i Malmö stad där vi bara tog en fika på EH, deras varma choklad är fan sjukt rälig. Smackar bara vatten med lite kakao i. DRICK DEN ALDRIG DÄR: Du kommer ångra dig. Elin och jag fortsatte kolla i affärer när Lucas åkte hem för att fixa sig till nörd inför PARTY!. Vi bytade Elins piercing i näsan på India och lite annat smått och gott. Ingen shopping idag.
Torsdag
Slappedag.
Fredag
Åkte in till Malmö för att äta på resturangen JP:s som har fruktansgod mat. Vitlöksbrödet = MUUMMS!!
Lördag
Drog ut till Kvarnby för att vara med bbys kusiner. Vi spelade kort och kollade på världens B film, "Maschete" (stavning). Den var så dålig att den blev sjukt rolig. Mycket blodig film.
Söndag
Idag var jag hemma hos Lucas kusiner Viktor och Johan med en hel drös killar och kollade på den avgörande Allsvenska matchen mellan Malmö FF och Mjällby. Såklart så blev de ju vinst till de underbara laget MFF. Det var ju inte direkt någon som inte var väntat. Sista dagen på lovet så de var dags att åka hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0