Skolfotograferin idag!

Idag så hände lite smått och gott faktiskt. Jag hade möte på ungdomsmottagningen för
att snacka om p-piller igen. Blev att man ska fortsätta med de i ett helt år till. Det blir
väl bra men måste verkligen lära mig att komma ihåg tabletterna.
Idag har vi även haft skolfotografering i skolan och vi hade som tema att vara utklädda
till män. Var lite tråkigt att alla inte gick in för temat men de blev ganska lyckat ändå.
Har även haft biologiprov idag och de känns som de gick fruktansvärt bra men de kan
ju bara vara känslor. Vi alla får hålla tummarna att jag får ett vg eller mvg på detta provet.
skulle vara så fruktansvärt skönt och jag skulle vara stolt över mig själv.
Efter att man skrivit biologiprov så åkte jag till malmö för att följa med Elin när hon
skulle åka till frissan. Hon slingade håret och klippte sig. De blev fruktansvärt fint och
man blir lite avis om att man inte har sånt fint hår själv. Får fixa mig en fin frisyr på torsdag
när jag ska klippa mig. Blir troligtvis snelugg och kanske lite uppklippning men annars
inget speciellt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0