Stackars sara på sin 18års dag

Idag så var men med lucas på dagen och åt mat med mormor och morfar som kom på besök.
lite senare på kvällen så var det meningen att jag skulle ut med naturarna på Slagthuset i
malmö men så blev de icke så nicke... Jag åkte in så jag var i malmö klockan halv 12 och kallt
var det. Satt och väntade i hela en och en halv timme för att alla andra skulle komma fast vi
hade bestämt halv 12. Sedan åkte men hem igen. Vilka kompisar som säger nej till att gå ut
när man ändå taggat hela dagen, fixat till sig, peppat, åkt till malmö och betalat för tåget och allt
och sen inte plus allt detta så var de saras 18års dag som ingen ville gå ut och fira.. Sara stod
och grät på stationen för att alla svek henne och allt. Nej fick så dåligt samveta.
Jag förstår att allt detta är svårt att fatta för att meningarna e inte korekta och allt och det är
till och med så dåligt att jag inte själv förstår!!
Kram alla, hoppas ni har och har haft en underbar lördag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0