HELGEN!

Varit meed bebe hela helgen = UNDERBART<3. Jag träffade Thea igår så gick vi några
runder på Nova Lund för att jag skulle hitta nya jeans. Det blev ett bar blåa väldigt tajta
jeans som man knappt kan andas i. Hemskt det vill säga, men de var fina och billiga:D.
Jag kan säga såhär mycket, ät aldrig pizzorna på nova lund för då blir ni både äcklade
och magsjuka. De smakar skit och de är inte klara. Lucas kebab kött var helt rått. Vem
fan serverar en rå kebab pizza? SJUKT , HELT SJUKT!!
Vad jag mer har gjort i helgen är att kolla på de tre filmerna som mamam och ja hyrde.
Baksmällan var ju den roligaste komedin jag sett på länge som gjorts nu på senaste tiden,
meteor filmen SÖG rent ut sagt. Helt overklig och allt. Sedan var de ju The Ghost Writer
och den tyckte jag faktiskt var bra, lite seg och så men annars bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0