Fint väder älskas<3

Idag var det helt underbart väder ute och såklart ska man spendera den utomhus. Jag och älsklingen bestämde oss för att gå ut och spela lite basket och ha det mysigt. Jag fick stor spö på 21 och det funderade verkligen inte att blända han med att visa brösten eller pussa han. Han är vinnarperson och går verkligen in för det och jag suger så de är ingen bra kombination:P Man hann knappt börja spela innan men blev så varm att man fick ta av sig tröjan. Förhoppningsvis kanske lite bränna med^^. Efter basketen var över gick vi och köpte glass och jordgubbar på ICA och åt. Årets första jordgubbar och de var verkligen GÖTT och GOTT!!
Lite bilder från vår dag ute. Denna sista bilden är tillgänglad Lucas för att han MÅSTE sluta röka cigg.. "RÖKNING SKADAR ALLVARLIGT DIG SJÄLV OCH PERSONER I DIN OMGIVNING" Kom ihåg det:) Nej nu var jag dum med att lägga in en bild som retas. Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0