Dagens tråkiga inlägg!

Sitter i skolan när man egentligen har slutat och jobbar med mitt "underbara" projektarbete.
Lägg märke till hur fett sarkastisk/ironisk jag var. Var meningen att ni skulle få en liten bild på
ett smakprov på kokboken men gick inte att lägga in det här, attans!!
Efter skolan så ska jag och Elin sticka till gymmet för att träna lite och bli fina och smala^^.
   Efter gymmet blir det att åka hem, äta mat och sen blir det plugg hela natten/kvällen. Har både
prov imorgon i Ekologi och provs inlämning i matte D imorgon med. VARFÖR VARFÖR lägger
man sånt på samma dag!!!

Tycker synd om min pojkvän som lyckades bryta sin stortå här om dagen. Korkat nog så ska
han vara med och åka skrisko i skolan och ja hur kommer de gå.. Han kommer bara få ondare
än vad han redan har, är det synd om han eller är det bara korkat jag har faktiskt ingen aning
lutar mest åt korkad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0