Så nu har man lite smått panik!

Varför är det så att man får alltid så fruktasvärt mycket att göra sista året i skolan?? FATTAR INTE DET:/ jag kan inte sluta tänka på allt som finns och göra och som bara gör en mycket stressigare än vad man redan är. Kan de inte bara plocka bort projektarbetet att man skiter i det = alla lever alla sina dagar MYCKET LYCKLIGARE!! 3an är så fruktansvärt mycket. Alla tänker att nu är det snart slut och de är inte mycket kvar. mindre än 70 dagar = panik panik i min hjärna!:(:(:( Studenten får gärna komma men inte än. Vill inte lämna den trygga saken som man alltid har något att gå till. Utan nu ska man stå helt på egna ben och söka jobb och skaffa sig ett liv.
Är det bara jag som är rädd för världen och vad som ska hända med mig ensam i den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0